Квітневий креатив

Квітневий креатив, реклама, креатив

Пошуком справжнього креативу у рекламі зайнявся журнал "Сода". І сьогодні він згадує найяскравіші рекламні кампанії за квітень.

Lyubov Likhuta 21 мая 2013, 23:10

0

772

Минулого місяця з’явилось чимало відео з дійсно нестандартним баченням просування івенту або продукту. Наприклад, трейлер до кінофестивалю в Сіетлі. Лялькові мініатюри героїв відомих фільмів, що змінюють один одного, атмосфера загальної таємничості – все це нагадує казковий вертеп. Та що казати, краще один раз переглянути:


Peugeot знову вражає креативом. Гітарист дуже точно імітує звук розгону авто. Яскраве і по-справжньому драйвове відео влучно відображає міць Peugeot 208 GTi порівняно з її попередником. Нові більш агресивні елементи в дизайні, а також покращені технічні характеристики задали тон характеру реклами.


Специфічне відео від французької асоціації по інформуванню про пожертви органів, кісткового мозку ADOT. Цього разу вона закликає молодь до створення карти донора. Нова рекламна кампанія знову має гротескний характер. Чорно-білий відеоролик сповнений алегоріями та символами. Особливо зачіпають кадри з рятувальним кругом і важко хворою людиною в лікарні. Моторошне але дуже мотивуюче відео.


Гарний приклад соціальної реклами демонструє США. Дискусії щодо доречності використання зброї знайшли свій вихід в новому відео, у якому звичайний з виду американець приходить на роботу зі зброєю. Формат зйомок дещо нагадує комп’ютерну гру, але реалістичність ситуації повертає все на свої місця. Апогеєм суцільного жаху стає слоган: «Зброя змінилась. Як щодо законів?». Мабуть найбільш вдалий приклад використання насилля в рекламі з метою попередження насилля в реальному житті.


А цей рекламний ролик має сподобатися справжнім геймерам. The Bureau XCOM Declassified – комп’ютерна гра-шутер від третьої особи. Трейлер зроблено на кшталт кінострічки і має багато зашифрованих елементів, які повинні нагадувати про важливі події в ігровій індустрії. Тож дивимось і розгадуємо символи.


Із зовнішньої реклами найбільш креативним баченням продукту відзначились Valin Custom Tailorin. Це канадська компанія, що займається індивідуальним пошиттям одягу. Конструкція на стіні дозволяє міняти форму людини на ній як завгодно, але вона завжди повертається в свою форму.Слоган наголошує: «Незалежно від вашої форми».


Серед українських агенцій відзначилася Draftfcb Kiev, яка розробила рекламу зубної пасти. Вона підкреслює італійське походження продукту. Яскравий образ римського воїна руйнує стереотипи щодо рекламування зубної пасти тільки за участі стоматологів.

© 2014 visit. Использование материалов только с гиперссылкой на visit.ua. Сайт может содержать контент, не предназначен для лиц моложе 18 лет.

Редакция может не разделять позицию авторов публикаций и не несет ответственности за достоверность рекламной информации.