5 цінних порад на замітку

5 цінних порад на замітку, тайм-менеджмент, Tumblr, Craigslist, поради

Наскільки є важливим те, що ми робимо у першу годину робочого дня? Виявляється, дуже важливим. До вашої уваги цілком щиро перші пункти to-do list успішних спеціалістів.

Julia Prokopyshyn 20 мая 2013, 18:35

0

792

1. Операція «Заборона перевірки пошти зранку»

Засновник Tumblr Девід Карп намагається не перевіряти свою пошту з 9:30 до 10:00. «Читання е-mail листів вдома ніколи не є чимось добрим чи продуктивним», – каже Карп. «Якщо якісь справи терміново потребують моєї уваги, мені можна написати на телефон або подзвонити.»

Не всі з нас можуть приходити в офіс, коли нам заманеться, але більшість з нас працюють на посадах, які не потребують повсякчасного зв’язку і уваги. Наприклад, Джулія Моргенстерн написала на цю тему книгу «Ніколи не читайте електронну пошту вранці!». Можливо, ця стратегія допоможе Вам виходити із офісу навіть після дуже важкого дня із відчуттям виконаного обов’язку. До того ж, Ви привчаєте ваших співробітників не чекати від Вас миттєвої відповіді на повідомлення, які вони надсилають не в робочий час.

2. Вдячність-проінформованість

Одне розумне та просте запитання було закріплене на сайті Quora у розділі Q & A «Як проводять початок дня найбільш успішні люди?» Найбільш цікава відповідь була в Тоні Робінса – у всіх мізковитих гуру першогодинні ритуали починаються задовго до того, як ми вмикаємо наші лептопи.

Той самий Ентоні Робінс, гуру з питань саморозвитку, створив декілька технік для тих, хто бажає підвищити власну ефективність («Hour of Power», «30 Minutes to Thrive», «Fifteen Minutes to Fulfillment»). Ці техніки є поєднанням простих фізичних вправ із мотиваційними мантрами. Але крім того, є одна цікава порада: «Знайдіть 10 хвилин на роздуми про те, за що ви вдячні: причини для вдячності можуть бути у вас самих, у ваших рідних та близьких, у кар’єрі, в будь-чому. А під кінець вправи уявіть собі, що все, про що ви мрієте, з’являється у вас сьогодні».

3. Знайти та ліквідувати «жабу»

У книзі про тайм-менеджмент Брайан Трейсі використав вислів «З’їжте жабу», яка належала Марку Твену. Відомий письменник якось пожартував: «Якщо зранку з’їсти жабу, то залишок дня буде чудовим, адже найбільш погане вже позаду». Трейсі вкладає у поняття «жаби» найбільш важку, неприємну та трудомістку роботу. Зробіть її зранку, і друга половина дня стане пречудовою.

Для початку знайдіть «жабу», запишіть її на папері та закріпіть на найбільш помітному місці у зоні робочого столу, щоб забути про неї наступного дня. Якщо дозволяють обставини, заздалегідь підготуйте усі потрібні папери та матеріали, які будуть потрібні для «ліквідування жаби».

4. А чи ти хочеш робити те, що ти робиш?

Довготривала ненависть до роботи не може привести до чогось хорошого, а тим паче до успіху. Кожного ранку варто обдумувати свої рішення, беручи приклад із Стіва Джобса. Дуже надихаючою у цьому разі є його стенфордська промова, ось її невеличкий уривок: «Коли мені було 17 років я прочитав щось на кшталт: «Якщо ви живете кожен день так, наче він останній у вашому житті, одного разу ви виявитися правими».

Це справді мене вразило. І протягом наступних 33 років я кожного ранку дивився на себе у дзеркало та питав себе: «Що, якщо сьогодні останній день мого життя? Чи хотів би я робити те, що буду робити сьогодні?». І якщо протягом багатьох днів відповідь була негативною, я знав, що треба щось змінювати».

5. Важливість людського аспекту

Засновник сайту Craigslist Крейг Ньюмарк відповів на питання про те, як він проводить першу годину робочого дня, дуже лаконічно: «Допомагаю клієнтам». Ньюмарк відповідає на скарги клієнтів, виловлює шахраїв та спамерів на сайті. Скоріш за все, у Ньюмарка є і більш важливіші справи, але саме обслуговування клієнтів, за його словами, «повертає його у реальний світ».

Ви теж можете «обслуговувати» клієнтів. Як? Залишайтесь із клієнтами на зв’язку навіть після завершення проектів. Спілкуйтесь із колегами, з якими ви рідко спілкуєтесь на роботі. Ставте питання наставникам. І взагалі більше приділяйте уваги людському аспекту роботи, яка часто губиться серед робочих справ. Зробіть «обслуговування клієнтів» своєю звичкою, і тоді отримаєте надійних помічників на випадок важких часів.

© 2014 visit. Использование материалов только с гиперссылкой на visit.ua. Сайт может содержать контент, не предназначен для лиц моложе 18 лет.

Редакция может не разделять позицию авторов публикаций и не несет ответственности за достоверность рекламной информации.